ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Έρευνα για τα social media εν μέσω καραντίνας

Έρευνα για τα social media εν μέσω καραντίνας



Μία ενδιαφέρουσα έρευνα για τη χρήση των social media εν μέσω της καραντίνας και τα συναισθήματα που αυτή προκαλεί, διενήργησε η Focus on Tech Life της Focus Bari.

Στην πανελλαδική έρευνα συμμετείχαν Έλληνες ηλικίας 16-74 ετών. Στο 92% εντοπίζεται η διείσδυση του ίντερνετ μεταξύ των συμμετεχόντων, κάτι που σημαίνει πως όλοι οι Έλληνες είναι πλέον χρήστες του διαδικτύου, ενώ οι συνθήκες της πανδημίας πυροδότησαν την ήδη υπάρχουσα τάση ανάπτυξης της ψηφιακής (digital) ζωής στην καθημερινότητα: όλοι ενημερώνονται, διασκεδάζουν, ψυχαγωγούνται, επικοινωνούν, αλλά και ψωνίζουν διαδικτυακά.

Ως φυσικό επακόλουθο, επτά στους δέκα Έλληνες δηλώνουν ότι αύξησαν τον χρόνο (και ενέργεια) που αφιερώνουν στα social media από την έναρξη των lockdown, δηλαδή από τον περασμένο Μάρτιο έως σήμερα. Συγκεκριμένα, το Facebook έχει φτάσει στο 75%, με τρεις στους τέσσερις Έλληνες να έχουν τουλάχιστον ένα προφίλ, ενώ ακολουθούν τα Youtube και Instagram στο 62% και 55% αντίστοιχα.

Ωστόσο, ο αυξημένος χρόνος έκθεσης και διάδρασης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει και αρνητικές επιπτώσεις. Σύμφωνα με την έρευνα της Focus Bari, δύο στους τρεις Έλληνες αγαπούν τα social media γιατί τους κρατούν σε επαφή με φίλους και την κοινωνία και γενικότερα τους κάνουν να νιώθουν συνδεδεμένοι με τον «έξω κόσμο», ενώ δύο στους πέντε τα χρησιμοποιούν ώστε να προβάλουν την δουλειά τους ή/και να προσφέρουν επαγγελματικές υπηρεσίες τους.

Τρεις στους πέντε χρήστες παραδέχονται ότι αφιερώνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περισσότερο χρόνο απ' όσο θα ήθελαν και συχνά παρασύρονται απ' αυτά και αμελούν άλλες δραστηριότητες που θα ήθελαν να κάνουν, όπως διάβασμα, κάποιο άλλο χόμπι, άθλημα κλπ., ενώ δύο στους πέντε κάθε μέρα λένε το πρωί στον εαυτό τους ότι δεν θα παρασυρθούν από τα social media, όμως δεν το καταφέρνουν.

Επιπλέον, όπως προκύπτει από την έρευνα, ένας στους τρεις ομολογεί ότι συχνά τα social media τον/την κάνουν να αισθάνεται ακόμα περισσότερη μοναξιά καθώς κάποιες αναρτήσεις (posts) φίλων τους κάνουν να αισθάνονται κατάθλιψη και ειδικά τα posts με φωτογραφίες από εποχές προ πανδημίας τους κάνουν να αισθάνονται θλίψη.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ



Αποστολή με E-mail Εκτύπωση












Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [16:19:58]