ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Εξ αποστάσεως δοκιμασία για μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς!

Εξ αποστάσεως δοκιμασία για μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς!



«Μας είπαν ότι τελικά αυτό που γράψαμε δεν είναι διαγώνισμα, αλλά θα σου εξηγήσω αργότερα. Τώρα θέλω να με βοηθήσεις γιατί δεν έχω πολύ διαθέσιμο χρόνο. Πρέπει να γίνουν όλα γρήγορα για να είμαι εντός της σχετικής διορίας».
-Τι είδους βοήθεια χρειάζεσαι;
«Εχω πρόβλημα με την αποστολή e mail. Εβγαλα φωτογραφίες το γραπτό μου, το έστειλα, αλλά δεν το έχει λάβει η καθηγήτριά μου».
-Μήπως ήταν μεγάλες σε μέγεθος οι φωτογραφίες;
«Δεν ξέρω. Μισό λεπτό να ρωτήσω».
-Ωραία περιμένω…
«Η καθηγήτριά μου, μου είπε να το μετατρέψουμε τη φωτογραφία του γραπτού σε μορφή PDF. Μπορείς; Αυτό πρέπει να κάνουμε».
-Θα προσπαθήσω, εάν δεν τα καταφέρω να ζητήσουμε την βοήθεια του αδελφού σου.
Τελικά με τη βοήθεια του Γιώργου (ο μεγάλος αδελφός) έγινε η μετατροπή σε PDF, το οποίο εστάλη και παραλήφθηκε από την καθηγήτρια του μικρότερου γιου μου (Κωνσταντίνος) και ο διάλογος που δεν είναι φανταστικός, αλλά πραγματικός συνεχίστηκε…
-Γιατί μου είπες ότι δεν είναι διαγώνισμα. Τι είναι;
«Μας ενημέρωσαν ότι αφού δεν υπάρχει η δυνατότητα να γράψουμε διά ζώσης, τα διαγωνίσματα, θα τα γράψουμε στο επόμενο τετράμηνο. Τώρα όπως μας ενημέρωσαν δεν είναι διαγωνίσματα, αλλά εξ αποστάσεως δοκιμασία».
Η συνομιλία έγινε με τον μικρότερο γιο μου, μαθητή της Α' Τάξης Γυμνασίου. Επρόκειτο να εξεταστεί σε γραπτό διαγώνισμα στο τέλος της εβδομάδας που πέρασε. Τελικά το διαγώνισμα, όπως καταλάβατε, μετατράπηκε σε δοκιμασία για όλους! Για τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς! Αυτά είναι τα… καλά της τηλεκπαίδευσης.
Εδώ λοιπόν προκύπτουν πολλά ερωτήματα και αναζητούνται λύσεις. Λύσεις που θα οδηγήσουν τη ζωή μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών σε μιας μορφής κανονικότητας. Πώς, για παράδειγμα, είναι δυνατόν να ζητούνται από μαθητές να χρησιμοποιήσουν δεξιότητες τις οποίες δεν έχουν διδαχτεί; Φωτογραφία γραπτού από κινητό τηλέφωνο μπορεί να ζητηθεί; Είναι δεδομένο ότι κάθε οικογένεια διαθέτει έστω ένα smart phone ; Πώς θα γίνει η αξιολόγηση των μαθητών στην εποχή της πανδημίας; Μήπως θα έπρεπε βασική προτεραιότητα να είναι η επαφή των μαθητών με τους εκπαιδευτικούς, με το σχολείο δηλαδή, και όχι η αξιολόγησή τους; Και σε τι ακριβώς θα αξιολογηθούν; Στη χρήση και τις δυνατότητες που (μας) παρέχει η τεχνολογία ή μήπως στα… Αρχαία και στα Μαθηματικά;
ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ






Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[χθες 10:52]  Ο Υψηλάντης δεν ήταν... χοντρός
[χθες 13:06]  Το βουνό πήγε στον... Μωάμεθ!
[χθες 13:10]  Οι πιστολέρο της Αγριας Δύσης!
[χθες 15:05]  Ψάξτε τα καλά νέα
[χθες 13:05]  Ξεχάσαμε να βουτάμε τη γλώσσα στο...
[χθες 13:21]  Ο Μάξιμος και το... Μαξίμου
[χθες 18:18]  Μάκης Γιατράς, ο... ερυθρόδερμος








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [17:59:58]