ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Πώς συνδέεται η μετάδοση με την αξιολόγηση;

Πώς συνδέεται η μετάδοση με την αξιολόγηση;






·Με αφορμή το κείμενο του Κώστα Λογαρά σχετικά με την αξιολόγηση και τις κάμερες.
Μια λογική, πιστεύω, απορία θα εκφράσω: Αν χρησιμοποιηθούν οι κάμερες για την εξ αποστάσεως μετάδοση του μαθήματος της σχολικής τάξης, πώς αυτή η διαδικασία μπορεί να συνδεθεί με την αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών; Ποιοι θα είναι αυτοί, εκτός των μαθητών, οι οποίοι παρακολουθώντας τη διαδικασία του μαθήματος θα έχουν ως έργο τους την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού που διδάσκει;
Οι γονείς των μαθητών μήπως; Γιατί, πρόκειται να εκφράζουν τη γνώμη τους μέσα από κάποιο θεσμοθετημένο όργανο, στο οποίο θα συμμετέχουν με αυτό το σκοπό; Και με ποια προσόντα, ώστε να είναι αντικειμενικοί στην κρίση τους; Κάτι τέτοιο μέχρι τώρα τουλάχιστον δεν προβλέπεται.
Θα είναι ίσως κάποια όργανα θεσμοθετημένα, όπως σχολικοί σύμβουλοι, ο διευθυντής της σχολικής μονάδας ίσως, κάποια άλλα όργανα της εκπαίδευσης με σκοπό την αξιολόγηση και στόχο, πιθανώς, τη βελτίωση του εκπαιδευτικού που θα βρεθεί με ελλείψεις στην κατάρτισή του ή στη διδακτική και παιδαγωγική μέθοδό του. Σε τέτοια περίπτωση θεωρώ πως οι κάμερες είναι περιττές, αφού τα αρμόδια όργανα θα προβλέπεται, κατά πάσα πιθανότητα, να παρίστανται κατά τη διεξαγωγή του μαθήματος μέσα στη φυσική τάξη. Πώς, λοιπόν, συνδέεται η μέσω κάμερας μετάδοση του μαθήματος με την αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών;
Κατά τη γνώμη μου, λοιπόν, πρόκειται για δύο διαφορετικά ζητήματα, που δεν πρέπει να τα συγχέουμε. Το ζήτημα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών με την αναμφισβήτητη αδράνεια ή αντίδραση-άρνηση εδώ και δεκαετίες αφενός, και η μετάδοση αφετέρου με κάμερα του μαθήματος, η οποία όπως προσδιορίζεται από τις σχετικές διατάξεις δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα και λόγω των πολλών τεχνικών απαιτήσεων, που μετατρέπουν τον διδάσκοντα σε τεχνικό αποσπώντας τον από τη διδασκαλία, και λόγω του τρόπον τινά ορισμού της παράδοσης του μαθήματος ως διάλεξης, κάτι που δεν μπορεί να ισχύσει με τα σύγχρονα δεδομένα της παιδαγωγικής.

* Ο Παναγιώτης Χαλούλος είναι φιλόλογος/συγγραφέας.





Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[χθες 10:27]  Ναι σε εθνικές εκλογές!
[χθες 10:25]  Yπογειοποίηση του τρένου, ένα βήμα...
[χθες 10:24]  #NextGenerationEU
[χθες 10:22]  Χωρισμός. Η επόμενή σου μέρα
[χθες 09:38]  Ερευνα - Καινοτομία: Η Δυτική...
[χθες 11:04]  ΩΡΛ ΠΓΝΠ: Πρωτοποριακές σπουδές...
[χθες 10:53]  Ενας χρόνος διακυβέρνησης της Νέας...
[χθες 10:48]  Η ανάποδη ανάγνωση, η ανέξοδη...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [10:34:23]