ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Ζητήματα

Ζητήματα



ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΛΟΓΑΡΑ
Ζήτημα 1ο. Δεν μπορεί να υπάρξει γνώση χωρίς ερέθισμα. Γι' αυτό, ο δάσκαλος πρέπει να σπρώχνει τους μαθητές του με το ζόρι να διατυπώνουν όσο πιο πολλές απορίες γίνεται. Ωστε να «γεννάει» πρωτίστως το δικό του το μυαλό (του δάσκαλου ), και στη συνέχεια το μυαλό των μαθητών του. Η γόνιμη αυτή διαδικασία έχει εξαλειφθεί από τη σημερινή εκπαίδευση. Χρόνια τώρα. Το εκπαιδευτικό σύστημα στηρίζεται εξ ολοκλήρου σε ετοιματζίδικες απόψεις, στην αντιγραφή απ' το διαδίκτυο, στις φωτοκόπιες και στην αποστήθιση (εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου). Γι' αυτό κι η ά(γ)νοια στη χώρα μας εξαπλώνεται σαν τον κορονοϊό. Ομως, ένας μόνο Τσόρδας δεν είναι αρκετός εδώ. Η εκθετικότητα έχει ήδη καταστρέψει γενιές και γενιές.
Ζήτημα 2ο. Οταν επικροτείς τον Ρουβίκωνα που πάει τρόφιμα στους γέροντες («τι καλά παιδιά!»), ενώ καταδικάζεις Χρυσαυγίτες για το ίδιο πράγμα, αλληθωρίζεις. Κάποτε θα φτάσεις (και δεν θα το αποφύγεις ) να εξοργίζεσαι για τη δολοφονία του Φύσσα (και πολύ καλά θα κάνεις ) ενώ θ' αναγκαστείς να κλείνεις μάτια κι αυτιά (αλίμονο) στα εγκλήματα της Μαρφίν. Τη βία την καταδικάζεις απ' όπου κι αν προέρχεται, σωστά;
Η φασιστική συμπεριφορά ξεκινάει απ' τον εγκέφαλο. Κι εκεί ιδεολογικοποιείται. Προχωράει στη γλώσσα, στη ψυχική συγκρότηση τ' ανθρώπου και διαχέεται στην πολιτική, την κοινωνική ζωή και στις ανθρώπινες σχέσεις. Και φτάνει να μολύνει ακόμα και την αγάπη -υπάρχει φασιστική «αγάπη» και φασισμός στον «έρωτα».





Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[χθες 13:55]  Πώς συνδέεται η μετάδοση με την...
[χθες 11:00]  Η Μυωπική αντιμετώπιση της...
[χθες 10:30]  Κάπνισμα και κορονοϊός
[χθες 16:50]  Παράδεισος το Ερεβος μπροστά στον...
[χθες 16:05]  Περί μικρότερης προκαταβολής του...
[χθες 15:05]  Ανάκαμψη και παραγωγικός...
[χθες 13:53]  (Χαιρέτα μου τον πλάτανο…...
[χθες 12:56]  Η αντιδημοκρατική διακυβέρνηση των...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [08:03:45]