ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ VIDEO

Ενημέρωση απο την Εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»


Επιστροφή στο μέλλον για τα υδατοδρόμια!

Επιστροφή στο μέλλον για τα υδατοδρόμια!



Του ΙΑΣΟΝΑ ΦΩΤΗΛΑ*
Με την ψήφιση του νομοσχεδίου για τα υδατοδρόμια την προηγούμενη εβδομάδα, η κυβέρνηση έφερε - για να δανειστώ τον τίτλο μίας ξένης ταινίας - την «επιστροφή στο μέλλον»!
Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ - με τις γνωστές ιδεοληψίες και την εχθρότητά του απέναντι σε οτιδήποτε σχετίζεται με την ιδιωτική επιχειρηματικότητα - φυσικά είχε υιοθετήσει και μια νομοθεσία που στηριζόταν σε μια απίστευτη γραφειοκρατία. Συνέπεια αυτής ήταν η πλήρης κατάρρευση του ενδιαφέροντος για ιδιωτικές επενδύσεις στον τομέα των υδατοδρομίων που είναι ιδιαίτερα κρίσιμος για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη της χώρας μας.
Σε «Γεφύρι της Αρτας» είχε μετατραπεί επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ η διαδικασία λειτουργίας των υδατοδρομίων στην Ελλάδα: Το νομοσχέδιο αναρτήθηκε προς διαβούλευση επί 762 (!!) ολόκληρες ημέρες και τελικά ο νόμος δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ μετά από κάτι παραπάνω από δύο (!!) χρόνια. Μέσα στον νόμο οριζόταν να εκδοθεί μια σειρά από επτά ΚΥΑ και μέχρι τις εκλογές του Ιουλίου - δηλαδή 270 (!!) ημέρες μετά την ψήφιση του νόμου δεν είχε εκδοθεί ούτε μία (!!).
Οι λύσεις ήταν απλές. Το μόνο που χρειαζόταν ήταν η πίστη ότι η ανάπτυξη θα προέλθει κυρίως από την διευκόλυνση της ιδιωτικής επιχειρηματικότητας και την απλούστευση των διαδικασιών αδειοδότησης.
Γι' αυτό τον λόγο η Νέα Δημοκρατία επανέφερε τη δυνατότητα ίδρυσης υδατοδρομίων από ιδιωτικούς φορείς, θεσμοθέτησε τη δυνατότητα έγκρισης ενιαίας άδειας ίδρυσης και λειτουργίας και όχι χωριστά και - κυρίως - μείωσε τον αριθμό των μελών της Επιτροπής που θα εξετάζει τα σχετικά θέματα της άδειας και ίδρυσής των από δέκα σε τέσσερις.
Επεκτείναμε, επιπλέον, τη δυνατότητα αδειοδότησης σε τουριστικούς λιμένες και σύνθετα τουριστικά καταλύματα. Η δυνατότητα υπαγωγής μάλιστα της δημιουργίας υδατοδρομιων στις στρατηγικές επενδύσεις, στηρίζει ακόμα περισσότερο τη δραστηριοποίηση στο συγκεκριμένο τομέα.
Η κυβέρνηση δια των αρμόδιων υπουργών κ.κ. Καραμανλή και Κεφαλογιάννη θεσμοθέτησε και τη δυνατότητα εκπαίδευσης του προσωπικού, όχι μόνο από την υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας, αλλά και από άλλους πιστοποιημένους φορείς, ενώ η εκπαίδευση μπορεί να γίνεται και εκτός Αθηνών.
Με αυτές τις αλλαγές ο νέος πλέον νόμος για τα υδατοδρόμια πιστεύω ότι θα αποτελέσει κινητήριο μοχλό περαιτέρω ανάπτυξης του τουρισμού με την αύξηση της επισκεψιμότητας και σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας.
Και πολύ σύντομα, εντός ολίγων μηνών, - είμαι σχεδόν βέβαιος γι' αυτό - η Πάτρα θα έχει ένα σύγχρονο υδατοδρόμιο - ένα από τα πρώτα της Ελλάδας. Και θα έχει γίνει άλλο ένα βήμα για την ανάπτυξη της περιοχής μας και τη μείωση της ανεργίας.

*Ο Ιάσονας Φωτήλας είναι βουλευτής Αχαΐας της Νέας Δημοκρατίας.





Αποστολή με E-mail Εκτύπωση







Πρόσφατα
[09:15]  Φτιάχνουμε εμείς την «πραγματικότητα»...
[χθες 17:30]  Κορονοϊός και Οικονομικό έμφραγμα:...
[χθες 17:25]  Κορονοϊός, Οικονομικό έμφραγμα: Η...
[χθες 17:22]  Κορονοϊός, Οικονομικό έμφραγμα:...
[χθες 17:17]  Κορονοϊός, Οικονομικό έμφραγμα: «Η...
[χθες 17:13]  Κορονοϊός, Οικονομικό έμφραγμα:...
[χθες 17:10]  Κορονοϊός, Οικονομικό έμφραγμα:...
[χθες 17:05]  Κορονοϊός: Οικονομικό έμφραγμα:...








Πελοπόννησος
 
 





Τελευταία [09:22:27]